25.2.2013

Viikko 8

Huh, sinne meni viikko 8! Aika meni jälleen kerran sutjakasti, vastahan meikä oli viikon 7 muisteloa kirjottamassa! 

Joka tapauksessa, tässä vähän onnistumisia sekä synnintunnustuksia.


  • Kävin maanantaina pumpissa, kuten suunnittelinkin. Kirjoitin aiempaan postaukseen jo siitä, kuinka treenasin omaa tyhmyyttäni tosi pienillä painoilla. Kuitenkin treeni oli tosi mukavaa ja pääsin jopa kokemaan sen kuuluisan endorfiinipiikin, jes!
  • Tiistaina luistelin. Se ei mennyt oikein putkeen. Sain luisteltua noin 20 minuuttia ja sekin meni jäitä poltellessa... En merkannut tätä "treeniä" edes Heiaheiaan, koska tuntuu, että ei tää ny mitää urheilua ollut. No, ens kerralla enemmän täytettä luistimiin ja päiväksi semmonen, jolloin ei tuule niin älyttömästi!
  • Keskiviikkona menin pumppiin! Oon näköjään todella ihastunut kyseiseen tuntiin. Otin ensimmäistä kertaa ihan reilusti painoja (köh, maksimina siis 2 x 5 kg, mut on se jotain!) ja tajusin sen, miltä treenin oikeasti pitäis tuntua. Samalla hirveeltä, mutta myös hyvältä. Suorituskykyä söi ehkä vähän se, että maanantaisesta oli niin vähän aikaa. Yritän siis ens kerralla pidentää kahden pumpin väliä.
  • Loppuviikko menikin ihan päätä käännellessä. Viikonloppuna lenkitin koiria, mutta sitä ei voi kyllä urheiluks sanoa millään muotoa :D Meidän karvapallot ovat nimittäin semmosia löllöttelijöitä, että vauhdin hurmaa ei pääse kokemaan. Sitä paitsi, oon sitä mieltä, että koiran kanssa ulkona ollessa ilman muuta aktiviteettia kuin itse lenkki sen on saatava haistella muiden jättämiä hajuja. Eikä niitä nyt lennossa haistella! :)
  • Venyttely jäi ihan kokonaan tältäkin viikolta. Viikolla 9 tää juttu saadaan kyllä kondikseen, oon päättänyt näin!
  • Aerobinen liikunta jäi myös väliin. Mistä johtuu, että lenkkeily ei vain nappaa?

  • Ruokailu meni tällä viikolla suhteellisen hyvin. Viikonloppuna pistin taas vähän plörinäksi, kun kotikodin kaapista löytyneet suklaaherkut veivät voiton ennen kuin "tajusin" pistää vastaan. Oon kirjoittanut postausta mun syöpöttelystä ja ajattelin julkaista sen suht pian. Se on pientä viilailua vailla.
  • Ruokapäiväkirjaa en pitänyt, ja oikeastaan ajattelin jättää sen kokonaan pitämättä. Koska se ei mua mitenkään inspaa ja muistan suht hyvin muutenkin mitä olen syönyt, niin totesin sen nyt toistaiseksi turhaksi. Jos mun joskus täytyy pitää sitä esimerkiksi ravintoterapeuttia varten, niin katotaan sitten uudestaan.


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!