8.6.2013

Treeniä, läski, treeniä!

Haa! Olen noussut liikkumattomuuskuopastani urheasti ja treenannut yli odotusten tällä viikolla! Jee, jippii ja hurraa!!! Pahoittelen huutomerkkien ylikäyttöä, mutta oon meinaan suht innoissani tästä käänteestä. Täältä tullaan elämä!

Oon tehnyt muiden liikuntojen ohella myös tämmöisen aika simppelin mutta lihakset tehokkaasti kipeyttävän vatsa-kyykkytreenin. Vatsoihin inspiksen ja ohjeet löysin Start living your best life -blogin vatsalihashaasteen ekasta osiosta: klikkailkaahan tästä, jos tuo haaste ei ole vielä jostain syystä tuttu. Tykkään muutenkin kyseisestä blogista todella paljon, koska Elisa tietää mistä kirjoittaa, näyttää mielettömän hyvältä ja on kuitenkin tosi inhimillisen sekä hyvällä tavalla tavallisen oloinen mimmi. Arvostan! Erityisesti tykkään tuosta kyseisestä haasteesta, jota aion nyt käydä läpi seuraavat viikot.

Vatsojen lisäksi tein jo aikaisemmin mainitun twohundredsquats.comin inspaamana jälleen tuon kolmannen viikon ekan päivän treenin, eli 3 x 19 ja 1 x 24 kyykkyä. Ilmeisesti liikuntataukoni aikana tekniikka on alkanut pettää, koska nyt sain noiden kyykkyjen teosta vasemman nilkkani pirun kipeeksi. :( Muutenkin mun täytyy keskittyä huomattavasti enemmän tekniikkaan: ei nimittäin oo mitään järkeä vetää mutkia, jotta saisi enemmän toistoja. Yritän ahneuksissani muistaa tän, enkä vammauttaa itteäni ihan huvikseni. :D


Aikaa lämmittelyihin, kahteen vatsalihaskierrokseen ja kyykkysarjoihin meni reilut puolisen tuntia ja kaloreita kulahti noin 160. Näin kesäaikaan treenaamisessa on se kenkku puoli, että hikoilen vielä huomattavasti enemmän kuin talvella, jolloin silloinkin hien irtoamisen määrä on järkyttävää. Pyrin siis treenailemaan näin kesäisin itekseni, katseilta suojassa :D

Oon juuri lopettelemassa pitkähköä työputkea. Työskentelen siis ravintola-apulaisena, ja mun duuniin kuuluu niin ravintolan kuin myös baarin siivous sekä lounasblokkaus ja tiskaus. Vuorot alkavat aina kuudelta aamulla tai jopa aikaisemmin, mikä on kyllä pikkasen karua tämmöiselle yökukkujalle, vaikka oon kuinka koettanut rukata mun unirytmejä. No, vastapainoksi oon nukahdellut viime päivinä töiden jälkeen vähän mihin sattuu... :D Työ on kyllä suht kivaa, koska se on tosi fyysistä. Oonkin meinannut viedä Polarini töihin, jotta näkisin suunnilleen kuinka paljon kaloreita siinä sinne tänne juostessa kuluu, mutta en ole uskaltanut. Sykemittarini ei nimittäin taida olla vedenkestävä, ja erityisesti lautasia huuhdellessa vettä roiskuu niin, että voisin osallistua märkä t-paita -kisaan, heh... Huomenna pääsen pariks päiväksi "lomalle", eli tekemään pääsykokeita sekä tenttimään jäljellä olevia kursseja, jee!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!