7.5.2013

Minusta


Olen pitänyt tätä blogia helmikuun alusta lähtien, eli muutaman kuukauden. En ole halunnut paljastaa henkilöllisyyttäni, koska en ole kokenut sitä millään tapaa tarpeelliseksi tavoitteeni kannalta. Enemmän oon vaan pelännyt, että en enää kehtaisi bloggailla, jos kaikki tutut tätä minut tunnistaen lukisivat. Pysyn siis edelleen mystisenä - ainakin toistaiseksi. :) Suunnitelmissa on, että joskus olisi kiva kirjoitella ihan omalla naamalla. Ensin haluaisin kuitenkin vakiinnuttaa liikunnan elämääni ja karistella loputkin läskit!

Aion nyt kuitenkin hieman kertoa itsestäni, koska itsestään puhuminen nyt vaan on meikäläiselle aivan suunnattoman suuri ilo! :D


Olen siis 20-vuotias opiskelijatar, joka asuu Jyväskylässä, Keski-Suomen sydämessä.

Opiskelen toista vuotta yhteiskuntatieteitä. 

Olen tympääntynyt omaan alaani, joten hain lukemaan muun muassa viestintää. Kesän jälkeen nähdään, tuottivatko haut tulosta. :)



Vapaa-ajallani liikun (kuten ehkä olette huomanneet), teen käsitöitä ja yritän pohtia, mitä ihmettä sitä huomenna söisi. 

Minulla on kaksi ihanaa koiraa, jotka syksystä lähtien tulevat asumaan asuntoomme silloin tällöin. 

Muutan pian yhteen poikaystäväni kanssa kolmen ja puolen vuoden seurustelun jälkeen. 



Olen seurassa usein se hauskuuttaja tai rauhallinen sivustakatsoja. 

Viihdyn välillä vähän liiankin hyvin itsekseni. 

Olen itsenäinen ja pidän siitä, että voin tehdä asioita juuri silloin kuin itse haluan. Silti olen huomannut, että kaipaan silloin tällöin seuraa. Onneksi minulla on ystäviä, jotka sietävät erakkorapuhetkiäni. 



Nauran todella paljon ja tykkään löytää asioista jonkun huvittavan puolen. 

Tykkään piirtää ja soittaa eri soittimia. 

Syksyllä huomasin, kuinka paljon erilaisia kirjepapereita minulle on lapsuusajoilta jäänyt, ja päätin hankkia kirjekavereita. Nyt mulla on niitä kaksi. :D 



Joskus mulle on vähän liiankin tärkeää olla muiden mielestä kiva ja "sopiva".

Välillä olen liian kiltti. 

Rakastan käsitöitä.



Olen herkkä, ja itken helposti niin iloista, kuin suruistakin. (Ja se on joskus vähän kiusallista.)

Mulla on jatkuva tarve päästä matkustelemaan. 

Tykkään kauniista esineistä ja vaatteista. 



Kirppisten koluaminen on ihanaa!

Olen vähän hamsteri. (Poikaystävä totesi kerran, että voisin perustaa oman kierrätyskeskuksen. Sen jälkeen oon yrittänyt vähentää tavaran määrää.) 

Kaipaan lapsuuttani. 



Tunnen oloni hyvin usein väärännäköiseksi: olen muka liian pitkä ja paksu. 

Aikuistuminen ahdistaa mua vähän. 

Tykkään hurjasti kirjoista. 



Vaikka huolehdin paljon, en kuitenkaan jaksa katua mitään kovin pitkään. 

En ole kovin itsevarma, ja sen takia mun on joskus vaikea ystävystyä ihmisten kanssa, vaikka hyvänpäiväntuttuja on tsiljoona. 

Yleisesti ottaen oon onnellinen, sillä mulla on oikeastaan kaikkea, mitä tarvitsen: rakastava perhe ja poikaystävä, hyviä ystäviä, terveyttä ja vakaa taloustilanne. Vain omalta tuntuva kroppa ja ura puuttuvat. :)


Tässä siis vähän juttuja meikäläisestä! Kaikki kuvat ovat itse ottamiani. Kolme ensimmäistä ovat Pariisista ja loput New Yorkista. :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!